donkentisdag

kom nyss tillbaka till skolan från den officiella donkenlunchen.
sitter och spelar wordfeud med några i klassen, jag piskar dom såklart!
ni läsare som har wordfeud kan ju lägga till mej: eamh

klev upp typ 20 i 5 imorse och var relativt pigg, så jag satte upp håret (det gick!!!!)
och sminkade mej osv, hann tillochmed göra frukost innan jag skrek att mamma skulle vakna.
ibland överträffar jag mej själv, haha. nu ska vi ha kultur & stilhistoria och sen idrott..
känner inte för att vara med för jag har ont i halsen.. :(
nu ropar emilia, HÖRS HEJ

Kommentarer
Postat av: Sharlee van S

Hoppas jag också!!:(<3 Det gör jag också, gullig du är!

2011-09-13 @ 13:42:00
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0