dyster bild till ett dystert inlägg.

ååååh jag hatar tisdagaaaaaar.. fuck my life! vi hade engelska B först, och där fick jag skrivkramp...
sen hade vi svenska B där jag försökte skriva klart mitt cv, men det gick inte så braaaaa..
sen hade vi kultur & stilhistoria där vi ska leta efter tre fotografer från tre årtal. det gick oxå åt helvete.
nu sitter jag på skolan som nå jävla fån och väntar på att matten ska börja, vi hade ingen idrott..
snart kommer moa hit med sina råttor, så jag tänkte gosa med dom lite, hhihiih! typ det enda positiva..
jag och caroline har bestämt en lunchdejt på Kermit imorgon ååååååh! längtar som satan redan!
kan verkligen behöva en pizza efter en hård mattelektion. BAJSTRÅKIGT. är så arg att jag har ig.
har ALDRIG fått ig i nåt ämne förut, inte ens på nåt prov.. har alltid fått g iallafall, fuck my life.
roligt inlägg. eller? nej. JAG ÄR HUNGRIG OXÅ men har inga pengar att köpa mat för. dö.
ska sluta skriva nu innan detta blir för argt och så. HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.



en rolig sak med idag var att caroline tyckte att min macka såg ut som en snopp! hehehe. och den kändes som en pung :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0