eheh

hello, har nyss duschat och ska packa idrottskläderna tills imorgon innan jag sätter mej i soffan
under min älskade filt och äter äppelpaj med glass, bakade den förut så den är fortfarande ljummen, mums!
mamma har farit till sundsvall för att dansa salsa, så det blir en solokväll i soffan framför idol.
.
bild från i lördags
.

imorgon har jag ställt klockan på 04.40,
för jag ska utmana mej själv med att sätta upp håret + löshåret i en hästsvans.
kommer nog sluta med att jag skiter i allting och har det i en knut istället om jag känner mej själv rätt, haha.
engelska b, svenska b, (nånting) och idrott står på schemat så det gäller att gå och lägga sej tidigt ikväll..
hatar tisdagar, man får springa fram och tillbaka mellan hedbergska och norra järnvägsgatan..
värsta dagen på veckan, helt klart! blä. men mortion får man ju helt klart..
och så brukar vi köra den officiella "donkentisdagen!" så det är ju nice! haha.
nej nu måste jag skynda mej innan idol börjar, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0