fuck you all, goodnight.

har varit nere och kollat på idol och partaj för ett tag sen!
nu ska jag noppa ögonbrynen (AJ) och sen tända några ljus innan jag kryper ner i sängen.
det är bara fyra plusgrader ute nu, så det lär bli minusgrader inatt... fyfan, hatar kyla!
längtar verkligen till 29 november då vi kommer kliva på planet till thailand!
ska vara där i två veckor med hela familjen. sist vi åkte allihopa var vi till egypten,
och det var typ 9 år sen eller nåt. sjukt länge sen iallafall! så det kommer bli awesome!
fast elva timmars resa i ett litet flygplan känns ju liiiite jobbigt...
tur vi har sånt där grejs då man får mer plats för benen osv iallafall ;)
ÅÅÅÅH jag vill åka NUUUUU!
.
imorgon ringer klockan vid sju, och så kommer morfar och hämtar & skjutsar mej till tåget tjugo över åtta!
har bild och hantverksteknik imorgon, ganska soft! ska ha redovisning oxå.
känner mej rätt nöjd med bilderna, men jag hade ju kunnat gjort det bättre..
aja, nu ska jag göra mej klar för sängen! puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0