handikappad tills vidare

ska börja med att säga att det inte är speciellt lätt att duscha med endast en hand! haha.
mitt pekfinger är helt hårt och svullet där jag blev biten, men jag kan röra det osv så det är nog ingen fara så!
det är assvårt att skriva på tangenterna oxå haha, tar sjukt länge! men det ska la gå det med.
sitter nyduschad i sängen nu och lyssnar på john mayer, är helt fast, loooove it!
vi åkte på middag i ovansjö när jag kom hem förut, mums! köttgryta med rotfrukter & potatis!
när vi kom hem igen så bakade jag muffins med marabou på & fem minuters kola som ska med på skolan imorgon.
min klass är nämligen väldigt bra på att fika, så jag tänkte att det skulle sitta bra med gofika sådär en tisdag. hah.
nu ska jag höra med caroline vad vi ska göra imorgon och sen packa ner alla grejer i väskan så det är klart!
morfar skulle skjutsa mej till tåget imorgon, vilket betyder att jag nog kommer få mackor av mormor, hihi!
morfar är så söt när han kommer in med en påse där det ligger två tekakor inlindade i folie och säger "mormor vill inte att du ska vara hungrig"

.


haha mitt omplåstrade finger...

Kommentarer
Postat av: fredde

rätt åt dig!! >:(

2011-09-26 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0