hatt

hellooo. sitter och kollar på iphoneskal som jag och mamma ska beställa senare idag!
det är på tiden att vi köper nå skal, men vi ska äta lasange först, muuums. så jävla gott!
hade ju skolfoto idag, och jag tror bilden blev helt okej faktiskt. det återstår att se.
såhär såg jag och emilia ut iallafall, hihi.
.
efter fotot så gick jag, jossan och ludde på stan en sväng, och jag köpte äntligen hattjäveln jag ville ha!
sen åt vi en glass på donken, och sen var det dax för mej att gå till tåget.
nu är det köpstopp för min del ett tag framöver, eller så får jag se till att fixa ett jobb snabbt!
ska sätta mej och skriva cv när vi har ätit tänkte jag, för jag vet ett ställe där dom behöver folk, hihi secret!
såhär ser iallafall hatten ut!
jag trivs jättebra i den!
nu ska jag kissa och sen äta maaaat, (L)(L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0