hej.

aa tja. köpte en paj på ica när mamma hämtade mej vid tåget, och hon köpte en pizza.
så bra middag orkade vi laga idag, haha. sen tog jag en dusch (finally) och efter det har jag legat i soffan.
kom på för en kvart sen ungefär att jag hade en bild kvar till uppgiften, så jag gick ut nyss och kirrade det!
höll på att frysa ihjäl och nu sitter jag och hostar som en idiot, men vad gör man inte för skolan?! (a)
imorgon ska vi lyssna på nån föreläsning i aulan halv nio, så det blir till att ställa klockan på fem.
(halv fem om jag ska fixa håret ha ha ha..). efter föreläsningen har vi redovisning & efter det tror jag vi slutar..?
.
aja, ska blåsa håret, kleta i nå silikondroppar i löshåret och lägga det fiint nånstans så det är klart tills imrn nu.
tror inte det blir nå mer inlägg idag, är sjukt trött, så jag säger godnatt nu! GODNATT.

.


otroligt smickrande bild. eller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0