hjärndöd

hellooo. glömde bort tre av glosorna så jag skrev inget där, men resten gick bra!
på engelskan alltså, glosorna. sen skulle vi skriva en resume (?) på en text, och jag fick knappt till rubriken.
helt hjärndöd idag, fan helt slut i huvet. haha. men får göra det hemma närä jag har bättre inspiration!
efter engelskan så fick jag för mej att det var jobbigt att gå till västra och vänta på tåget där,
så jag marcherade iväg mot centralen i ganska lugn takt för jag trodde jag hade lång tid på mej.
när jag var halvvägs kollar jag på klockan och ser att det bara är åtta minuter innan tåget ska gå.
snacka om att jag fick panik då eller? så jag halvsprang sista biten och hann med.
satt mej toksvettig med vincent på tåget och känner hur kissnödig jag är...
och så när jag ska gå på toa så är den trasig. ROLIGT. så jag fick hålla mej..
när jag kom till ånge var det första jag gjorde att kissa iallafall!
sen mötte jag upp pappa och så åkte vi på thai och åt middag, muuums.
sen for vi till bästaste farmor & leif och fick efterrätt, hihi.
jag hittade även några fynd i hennes "butik" som jag fick, tack <3
.
facelook, eller nåt.
körde på svarta jeans, converse, freddes tshirt & skinjacka idag.
.
kom hem vid åtta nångång, så då fixade vi fika här hemma, ostmacka och te. mums.
ikväll blir det ingen film för mej iallafall, har ställt klockan på kvart i fem imorgon så jag hinner sätta i håret..
sen blir det nog till att sova på bussen (om det inte är en sån där gammal jävel).
soft med enbart en lektion imorgon iallafall, så jag ska inte klaga. vi slutar liksom 12 eller nåt.
nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sen blir det sängläge för min del.
godnatt! (jag ska bli bättre på att blogga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0