igår/idag

hej. linnea mår som en bajskorv idag, det tyckte jag var en bra beskrivning!
mami hämtade mej i ånge förut, och så ville jag in på ica, men det fick jag inte för hon tyckte jag såg så sliten ut.
det är snällt det... det är ju lite synd att man inte är lika snygg dagen efter som man var när man började festa.
aja, har duschat nu och satt i löshåret. är så galet trött så det ser inte ens bra ut haha. brööööööööl.
ska åka nån stans med mamma och ulf snart, så jag ska la kasta på lite smink och så så man ser ut som folk.
blir en mysdag idag med mamma, vi ska köpa chips och kolla på vänner sen, hihi.
nu orkar jag inte sitta här. har några bilder från igår som jag ska lägga ut sen! bye.
.
igår
.
idag
nä, riktigt så illa äre inte. men det skulle kunna vara. haha. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0