ingen bild här heller

heeej. jag är sämst på att blogga..
igår skulle jag fota till uppgiften vi har redovisning på på måndag.
så jag sa till mamma att ta med kameran upp när hon hämtade mej vid tåget så jag skulle kunna fixa det direkt.
gissa vem som glömmer kameran..? mamma. så vi fick åka till hallsta, hämta kameran, åka tillbaka till ånge.
när vi hade kört dit jag ville för att fota, så går det inte att starta kameran.. jag hade glömt att sätta i batteriet..
så det var bara att vända för att hämta det.. sen åkte vi upp igen och jag kunde ta några bilder.
fyfan vad slut man var efter det iallafall, haha. och så hittade jag ett grishuvud som låg avkapat på backen och stirrade på mej. satan vad äcklad jag blev av det.. trodde jag skulle spy, men det gjorde jag inte. tack och lov..
har några bilder på huvudet som jag kan visa när jag orkar ladda över bilderna.
.
jag har precis bakat moccarutor och kladdat på glasyr, muuums.
dom blev inte riktigt bra men goda iallafall!
jag har blivit sjuk igen, hostar och snorar som faan..
blir nog lugnt idag, måste dock skriva läslogg tills på torsdag.. kuuul.............
usch vilket tråkigt inlägg, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0