jag är värdelös på att komma på nån bra rubrik, hjärnsläpp hela tiden!

det är gudomligt skönt att duscha skitvarmt, sen när man precis ska kliva ur så drar man på iskallt vatten!
det låter sjukt, men testa om ni inte har gjort det, det är faktiskt galet skönt! sen kryper man in i onepiecen ;D
farmor hämtade mej på stationen när jag kom med tåget, och så åkte vi till hallsta för att hämta mitt stativ.
sen åkte vi hem till henne och jag fotade några tavlor hon ska sälja, det blev superbra faktiskt, tur!
min farmor är världens bästa, helt klart!

.
imorgon börjar jag halv ett, och min buss är i sundsvall vid 20 i 12, så jag ska gå till gina och införskaffa mej ett till par jeans,
fast den ljusa varianten den här gången! tina såg förut att jeansen jag hade idag hade gått sönder i arslet!
så det är som på tiden att jag köper nya.. haha. älskar dom mörka, men jag ska köpa en storlek mindre i dom ljusa,
för dom töjer ut sej asfort. och om dom blir för små får jag la gå ner nåt kilo då! :D haha.
nu ska jag göra mej klar för sängen och lägga fram kläder tills imorgon. får ju sova lite längre om allt är klart!
och så ska jag plugga engelskaglosor, måste kunna dom imorgon, annars blir carin elak på mej.
detta blir ett tråkigt inlägg utan nån bild, men ni läju överleva, för imorgon lägger jag in massa bilder! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0