just ja, jag hade ju en blogg oxå..

vaknade i soffan idag, helt slut eftersom jag var ute och gick/sprang igårkväll.
klev upp och gjorde frukost som jag sedan åt i soffan, haha lat tjej.
klev precis ur duschen nu, ska snart börja fixa mej för att åka och handla i ånge,
för ikväll kommer mormor och morfar hit och äter middag med oss!
jag ska även köpa en stor godispåse på gluggen, är galet sugen på smågodis.
.
på tisdag börjar matten igen, eftersom jag fick IG förra året i matte a.
så dom har gjort en "stödgrupp" eller nåt där vi kan få plugga upp det, bra!
men det känns förjävligt måste jag säga, usch. hatar matte :(
.
igår så hittade jag ett asgammalt usbminne med massor av bilder på!
hahah, skrattade i flera timmar åt alla fula minnen som finns på det där usbt.
här är en bild sen 2007 då jag skulle pierca naveln:
.
hade haft magsjuka en vecka innan, så jag hade knappt ätit nånting!
han som skulle pierca mej sa tillochmed att han var osäker på att det skulle gå,
för att jag var för smal. läskigt! anna var med och höll mej i handen :D
nästa hål jag tänker göra i mej själv blir i tungan iallafall, oavsett vad mami säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0