ojojojdå

okej, jag ska bli bättre på att blogga!!!
har legat i soffan ett tag nu och kollat på idol & house.
nu sitter jag här bah och glor. ska snart tvätta bort sminket och lägga mej och kolla på film.
är ju ledig imorgon, he he he. eller ja, har fototid, men det är som att vara ledig! skönt iallafall.
ali underhåller mej på facebook just nu, han letar lägenheter åt mej för fullt enbart
för att han vill kunna komma hem till mej och äta glass, helst varje dag. haha för gullig!
.
imorgon ska jag plåta charlotte kalla när hon inviger hallstas elljusspår.
det kanske låter..... skoj?
hoppas jag får till nå bra bilder bara så dom inte blir besvikna på mej! höhöhö.
nu ska jag gå och kolla om mitt hår som jag hängde på tork förut har torkat!
om det har det ska jag vika ihop det lite fint och kleta i silikondroppar!
låter sjukt när man säger sådär "mitt hår som jag hängde på tork" haha.
orkar inte skrivaaaaa, godnatt! puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0