östersund<3

hejsan! jag ligger under en filt framför tvn i brunflo nu! igår var vi hos jesper först, sen gick vi vidare till någon jag inte kommer ihåg namnet på, & jag spillde smultronvin på min nya halsduk så nu luktar den sådär äckligt sött..... duktig tjej! hade riktigt kul iallafall med massa skönt folk! jag & jesper gick hem till han när dom andra drog på krogen och så sov jag där. vi vaknade vid sju imorse & klev upp och gjorde frukost, sen satt vi och kollade på youtubefilmer i nån timme tills robin hämtade mej! jag somnade med löshåret i igår, fyfan vilket trassel det var när jag tog ut det..! dränkte det i cocosinpackning & lät det vara i 20 minuter innan jag sköljde ur, så nu ligger det på tork i sängen! hoppas det blir någolunda mjukt sen när det har torkat, haha. nu ska jag rensa kameran medans pappsen gör scnitzlar (stavning?) till middag, MUMS! sen kanske vi far till stan och går på bio eller nåt, det återstår att se! pallar inte skriva nu, får se om det kommer upp nå bilder lite senare, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0