påväg till ånge(st) nu..

hej readers! sitter på tåget mot ånge nu, tråkigt.. önskar att helgen hade vart några dagar längre, men nu är det dax för vardag och skola igen! ska snart ringa morfar och höra ifall att han vill skjutsa mej till tåget imorgon om inte ulf är hemma. förlåt för att det har blivit så pass många inlägg utan bilder, men så kan det gå när jag inte pallar dra med mej datorn! idag har vi iallafall vart till forsaleden och fotat, lånade peters 15-85mm objektiv och JÄVLAR vad bilderna vart bra! måste köpa ett sånt objektiv när jag blir rik nångång.. hörs när jag kommer hem, om jag orkar starta datorn;) puss!

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Taaack gullis! :D

2011-09-25 @ 22:43:16
URL: http://woxstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0