puss

nyduschad, nyäten och så. nu ska jag fixa håret och sminka mej lite, sen ta fram nå kläder.
sofie slutar jobbet om en kvart, så jag får snabba på lite! hehe, man vet aldrig hur fort hon kommer.
hörs la nåt sen. pusssssssssssssssssssssssssssssssss
.
(det där skulle ha publicerats innan jag åkte...)
.
nu är jag hemma igen, vi var till ålsta (?) för att sofie skulle hämta sitt knäskydd.
men hon hade glömt nyckeln till rummet så vi fick vända och åka tillbaka till ånge för att hämta den.
sen for vi till fränsta igen och så hälsade vi på lite folk där nere, trevligt!
efter det drog vi till ljunga och gosade med madga en sväng tills det blev för kallt.
fan galet kallt ute, typ 6 grader bara.... inte okej. aja..
nu ska jag starta nå nerladdningar och sen sova för imorgon blir det FEST. all in bah!
.
wierd eyes. orkade inte leta nån bild. ska slå igen ögonen nu, godnatt snyggingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0