hänga tvätt, städa, göra ren linserna, plugga..

sådär ser mitt schema ut för kvällen. jag kan alltså inte se idol, eftersom jag inte har tid.
jag måste göra några uppgifter i naturkunskap (vet inte ens vilka det är), sen ska jag skriva läslogg (vet inte vad det är jag ska skriva)..
sen har jag fått order från mamma att ta undan mina kläder "som du slänger omkring dej överallt!" så det är bäst att lyda, annars blire smisk.
ååh, hatar att MÅSTA göra saker. menmen, what to do. vill hellre ligga i sängen under täcket och läsa eller nåt.
imorgon köper jag objektivet av josefin iallafall, ÄNTLIGEEEN! ååh har velat haft det där superlänge, jag är glad!
oj, svammelinlägg. måste plugga nu, v i l l i n t e e e ........ hörs sen. om jag inte somnar med boken över huvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0