Blogglust = tillbaka..?

(på bilden nedanför ser ni tröjan jag skrev om sist jag bloggade. & så har jag färgat håret rödare nu än innan, igår faktiskt, woopwoop)

Just nu inväntar jag mamma som ska hämta mej i ånge där jag var igår och fortfarande är, och sen ska jag köra hem. Har tagit tag i det igen för det är ju bara några månader tills jag kan sitta i bilen själv & köra när jag vill ä, vart jag vill osv! Kommer bli hääärligt.
Igår backade jag & parkerade på ica osv. Erkänner dock att jag kanske inte hade sådär sjukt bra koll när jag backade men nån gång ska vara den första, right?

Nu skrev mammi, så jag ska la kliva upp nu. HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Sharlee

Det är bara 9 månader kvar men ok.. ;)

2012-03-11 @ 19:45:05
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0