JAG HAR FÅTT JOBB!!

Hellu readers. Är påväg hem nu efter en dag i stan. Hade föreläsning från ett till två av en tjej som var riktigt intressant att lyssna på, man blev motiverad till att ta tag i sina drömmar typ. När det var klart samlade jag ihop allt mod jag kunde hitta & så stövlade jag iväg till arena restaurangen för att prata med Simon = numera min chef eller vad man ska säga. Ska jobba första gången den 31 mars på en match där det kommer vara så sjukt mycket folk, så det blir till att träna på att bära tallrikar osv hemma innan.. Det där med att vara trevlig kan jag redan så det är bara det andra jag behöver jobba lite på ;)

Innan vi började idag så mötte jag upp Tina och så tog vi en kort promenad till Taurus tatueringsstudio där hon bokade tid till en tatuering som ska göras om en vecka! Kommer bli skitsnyggt, ska följa med henne dit då & hålla handen;)
Är sugen på en till tatuering nuja, eller flera egentligen, men ska vänta med att göra någon tills jag är riktigt säker på vilken det är jag vill ha mest, även fast jag tror jag vet det nu redan.. Men likabra att vänta! Vill fylla i den på tummen först iallafall, fast är lite rädd för det eftersom det gjorde så jääävla ont att bli tatuerad där. Men ska man vara fin får man lida pin, eller hur?

Ska träna när jag kommer till ånge, sen antingen fika med pappa eller plugga matte med håkan, och efter det ta en dusch för att åka till ånge igen & sova där, mysmys. Nu ska jag dricka nyponsoppa & fortsätta vara nervös, haha, hejdå sålänge:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Så glaaad!

Grattis!

Kramisar!

2012-03-14 @ 21:34:14
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0