jobb?

Hej! Sitter i sängen nu och har precis sökt ett jobb som jag troligtvis kommer få då det nog inte är så många som vill jobba med det, haha! Nej men jag håller tummarna iallafall. Har även vart och tränat, körde igenom överkroppen, sen solade jag i 25 minuter. Så himla skönt. Ska ta en 25minutare på onsdag oxå så man underhåller brännan. När jag var klar hämtade mamma mej och så åkte vi på söderins och köpte skrovmål, sen åkte vi hem och åt. Har även smörjt in mej i hudkräm som gör så att man blir gradvis brunare efter varje gång, tycker den funkar superbra, har använt den i typ två år, och jag vill aldrig byta!
.
Har även sålt massor med grejer som jag berättade om förut, det känns såklart asbra! Nu sitter jag och kikar på nytt löshår och så klurar jag på vad som är bäst att sätta fast det med då jag börjar bli riktigt less på clips. Vill ha något som sitter fast hela tiden och just nu lutar det mest mot microringar. Ska snart färga håret oxå, i vilken färg får ni se när det är klart! Det blir nog i april nångång, så det är ett tag kvar, men det är värt att vänta på för jag tror det kommer bli sjukt snyggt! Nej nu ska jag gå och skära upp en ananas och gå ner till mamma och ulf och invänta partaj, får zappa mellan det och big brother för jag vill inte missa något av det. Fan att det är samma dag och typ samma tid. Aja, vi hörs!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0