långt inlägg!

Hej, har haft fullt upp idag! Klev upp vid nio och gjorde mej klar osv tills mamma kom hem på lunch, sen åkte jag upp med henne till ånge och så tränade jag ben + rumpa & mage + rygg. Efter det tog jag en powerwalk hem, det är ca 5km så det kändes riktigt bra! Hann bara duscha när jag kom hem innan Alina skrev att hon var i Ånge så jag ringde morfar som skjutsade upp mej så jag kunde sälja jeansen. Sen gick jag till Magnus och hämtade Dizzy & så tog vi en promenad i en halvtimme ungefär, mötte upp Sandra på hillen och så köpte hon två par skor av mej, katchiiing! Haha. Gick tillbaka och lämnade av Dizzy, sen gick jag till mammas jobb och väntade i hundra år tills hon slutade. Då for vi på ica och köpte mat. Sen kom Håkan hit och hjälpte mej med matten, och han åkte för en halvtimme sen ungefär, så jag har duschat & nu sitter jag och kollar på Det okända, där de visar boda borg, rätt intressant. Men är tvekis på om man kommer våga åka dit nu efter det här, haha! Scary shit. Ska blåsa håret i pausen och sen lägga mej och invänta big brother. Tidigt imorgon, klockan är ställd på fem så tänker inte vara uppe nå länge ikväll! Långt inlägg men skitsamma, ska se tv nu, hejdå!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0