loppis

Godmorgon, eller vad man säger när klockan är tre. Jag vaknade halv elva, slog på en film på tvn och myste ett tag innan jag blev för hungrig för att ligga kvar i sängen. Klev upp, gjorde quesadillas till frukost (jag veeet att det är onyttigt) och nu har jag precis lagt upp massa kläder och skor på facebook som jag är less på och vill sälja, så om ni är sugen på nånting så kan ni klicka HÄR. Hoppas på att få sälja alltihopa rätt snabbt. Har massor med skor tillexempel som knappt är använda. Onödigt att slänga sånt!
.
Om en timme ungefär ska jag nog åka och träna, sen dra på gluggen och köpa en minigodispåse tills ikväll då det är Partaj på tvn. Äntligen! Måste kolla när jag börjar imorgon oxå, hoppas sent så man får sova ut lääänge. Ska även googla lite grejer, men det berättar jag inte mer om just nu, hehe. Kommer bli skitsnyggt iallafall. Nu ska jag byta om till träningskläder, HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0