Mysmorgon

Jaha, vaknade halv åtta och nu är jag pigg. Tänkte dra ut på en powerwalk nu direkt men när jag såg vad det är för väder kände jag att sängen var rätt skön endå, får vänta några timmar så åker jag upp till gymmet istället där ben & rumpa står på schemat!

Har inga lektioner idag så jag har tänkt jobba hemifrån med en religionsuppgift där jag ska jämföra kristendom och islam, kommer bli intressant! Ska upp till ånge vid tre och sälja två par skor, kanske en jacka och ett par skor till, fast lite senare. Känns bra att några andra kan bli glad av grejer jag är less på. Som sagt, vill ni ha skor och jackor som är näst intill oavnända så kika i mitt album "loppis typ" på facebook och släng iväg en kommentar!

Nu ska jag fortsätta kolla på vakna med the voice innan jag ska göra frukost. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0