så jävla mätt

Hellu, ligger i sängen och är helt död. Så jävla mätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen, ser gravid ut typ, haha magen är helt uppsvälld. Det blev pizza till lunch med bästa Tina, sen quesadillas till middag. Väldigt hälsosamt och nyttigt, men det är ju fredag så fuck that. Nu lyssnar jag på sköna låtar och inväntar big brother, får väl se om det händer nåt kul i denna håla ikväll men det tvivlar jag på så det blir nog en relativt tidig kväll. Ska fixa nya spellistor på iphonen oxå eftersom jag blir less på mina efter en vecka så nu letar jag ny musik utan större framgång.. Vill till Ånge men tror inte det blir så ikväll.
.
.
Imorgon ska jag försöka kliva upp rätt tidigt och ta en promenad till Boltjärn och tillbaka, så bra att ta den rundan för det blir en sån perfekt promenad. Det enda som saknas är en hund som kan följa med men det får vänta till efter studenten då min älskade japanska spets ska inhandlas. Jag kanske inte köper en direkt med jag SKA ha en, oavsett hur länge jag ska vänta. Nu måste jag spara alla pengar jag får in så jag kan köpa Jeffrey Campbell i april, åååh så jag längtar! Passar till allt dessutom, allt utom mjukisbyxor. Haha, vill ha dom NUNUNU.
Nej nu ska jag fortsätta ha ont i magen och sen tänker jag gå och skära upp min ananas som vi köpte förut, hatade verkligen det förut men nu är det rätt gott! Hörs kanske sen om jag inte somnar. Puss.
.
Tell me how to love you, tell me how to hold you
I'ma get it right on the first try for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0