Sunshine

Godmorgon, inatt har det ringt typ fyra olika personer till mej (nämner inga namn för då blir väl folk sura) & jag orkade inte svara, haha. Sen blev jag väckt vid åtta av att Andreas & Kenneth kände för att jävlas med mej, så vi pratade en halvtimme innan jag fick nog. Klev upp och duschade, i iskallt vatten eftersom Tim gjorde slut på allt varmvatten imorse, fuck you.. Åt frukost på altanen där jag ligger och myser i 27+ just nu. Så himla härligt! Mamma hittade en bok med massa smoothierecept så jag blev sugen på att göra massor med smoothie nu, men vi har inga grejer så det går inte så bra. Får vänta lite med det!

Jag ska snart gå & städa lite på mitt rum & sen fixa mej lite lätt så man har det gjort. Får se vad dagen har att bjuda på, vissa vill att jag ska till Hammerdal men vet inte riktigt om jag är så pepp på det endå, haha! Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0