torsdag

Hej, sitter nyduschad i sängen med humlan och kollar på ringer. rätt bra faktiskt, men väntar bara på att big brother ska börja så jag kan sova efter, haha! Idag har jag vart på skolan bara, så himla skönt med sovmorgon oxå, och en mini promenad till tåget som start på dagen är ju inte helt fel. Hade svenska, naturkunskap och engelska, men jag fick gå tidigare från engelskan för att hinna med bussen hem, tack Carin!! Sov som en stock på bussen oxå, helt borta. Brukar alltid vakna varje gång den stannar för jag kan inte riktigt sova när det är massa folk runt omkring. Men jag antar att jag var riktigt trött idag eller nåt, haha!
.
När jag kom hem så åt jag lite salami & ost, sen åkte jag till ånge och körde ett benpass på grottan, så himla skönt. Ska vila imorgon och köra överkropp på lördag tänkte jag, blir bra. Körde hem oxå, och det gick sjukt bra idag, yeey. Ulf hade gjort pannkaka till middag = ingenting jag ser som middag, så jag kokade pasta och hällde över pesto och åt det istället. Så himla gott, helt sjukt. Nu ska jag ta bort mitt otroligt fula nagellack och måla på nytt rött så det ser fräscht ut tills imorgon då jag och världens finaste Tina ska ha pizzadate på Kermit! Fredag<3
.
Hörs väl sen, ska som sagt måla naglarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0