sjuk & trött tjej.

Anonym om 13.53:
Träffade du inte Robin då...ha ha :0)
svar: jo, fan jag glömde han ;)

igår var jag i ånge heeela dagen, nästan. var på knuten och åt pizza med bella, trevligt:)
sen så gick jag till världens bästa nicklas och fixade hans garderob. duktig jag äär eller?
vid tio gick jag till tåget, och så missade jag det. så jag gick tillbaka till nicklas och sov där!
nu sitter jag på tåget iallafall, håller på att dö, så trött är jag. men vafan.
måste hem och hämta gympakläderna oxå så inte lärarn blir elak på mej.. KOMMER INTE HINNA.
eller, så ringer jag mamma så får hon ringa och sjukanmäla mej, för jag är hes, snorig och så hostar jag.
yeah.

nu ska jag panga ihop datorn, för den dör snart och jag orkar inte ta fram laddaren.
hörs senare, (om det finns internet i lägenheten...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0